Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, így online adásvételi szerződés jön létre. A megkötött szerződés későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg
1. Üzemeltetői adatok, információk
2. Panaszügyintézés
3. Tárhely szolgálató
4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
5. A kínált termékek kategória besorolása
6. Rendelési információk
7. A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
8. Rendelés lépései
9. A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetése
10. Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók
11. Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató
12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
15. Adatkezelési nyilatkozat
16. Jogorvoslati lehetőségek
17. Egyéb rendelkezések, információk
18. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
19. A BLACK FRIDAY utalványok felhasználási feltételei
1. Üzemeltetői adatok, információk
Üzemeltető: FUZE Group Hungary Zrt.
Székhely: 1135 Budapest, Béke u. 21-29.
Raktár és visszaküldési cím: 360 SPORT - 1141 Budapest, Szugló u. 83-85.
Adószám: 32622348-2-41
Cégjegyzékszám: 01-10-142928
Szerződés nyelve: magyar
Elektronikus levelezési cím: info@360sport.hu
Telefonos elérhetőség: (06-20) 610 1111
Személyes átvételei lehetőség: 1141 Budapest, Szugló u. 83-85.
Megrendelések feldolgozása hétköznapokon történik 10:00-tól 18:00-ig
Megrendelések teljesítésének átlagos ideje: 2-5 munkanap
Webáruház domain: 360sport.hu
2. Panaszügyintézés
A panaszügyintézés helye az üzemeltető székhelye.
Panaszok közlésére szolgáló kapcsolatfelvételi adatok
Levelezési cím: 1141 Budapest, Szugló u. 83-85.
Elektronikus levelezési cím: info@360sport.hu
Telefonszám: (06-20) 610 1111
A panaszügyintézés módja
Panaszát - amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik - szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással.
A szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk, és szükség szerint igyekszünk orvosolni. Ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát - személyesen közölt panasz esetén - átadjuk. Telefonon vagy elektronikus úton tett panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük a panasz jegyzőkönyvet.
Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben igazolható módon megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni. A válaszban tájékoztatni kell a Vásárlót a Békéltető Testülethez fordulás lehetőségéről.
A panasz jegyzőkönyv tartalma:
- a fogyasztó neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- a fogyasztó panaszának részletes leírása
- a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a választ 3 évig őrizzük meg.
A panasz elutasítása esetén írásban tájékoztatjuk arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásban közöljük az illetékes hatóság, illetve a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.
Amennyiben a fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:
Fogyasztóvédelmi eljárás
Amennyiben Ön a fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fővárosi és vármegyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/
Bírósági eljárás
Az ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Békéltető testületi eljárás
Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
- a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
- a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
- ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
- a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
- a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
- a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
- a testület döntésére irányuló indítványt,
- a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:
https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
A területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:
Baranya Vármegyei Békéltető Testület |
Bács-Kiskun Vármegyei Békéltető Testület |
Békés Vármegyei Békéltető Testület |
Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei Békéltető Testület |
Budapesti Békéltető Testület |
Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület |
Fejér Vármegyei Békéltető Testület |
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület |
Hajdú-Bihar Vármegyei Békéltető Testület |
Heves Vármegyei Békéltető Testület |
Jász-Nagykun-Szolnok Vármegyei Békéltető Testület |
Komárom-Esztergom Vármegyei Békéltető Testület |
Nógrád Vármegyei Békéltető Testület |
Pest Vármegyei Békéltető Testület |
Somogy Vármegyei Békéltető Testület |
Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület |
Tolna Vármegyei Békéltető Testület |
Vas Vármegyei Békéltető Testület |
Veszprém Vármegyei Békéltető Testület |
Zala Vármegyei Békéltető Testület |
A fogyasztóvédelmi törvény alapján a Békéltető Testületi eljárás tekintetében fogyasztónak minősül az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti adásvételi szerződés,civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A fogyasztói minőség fennállását a Békéltető Testület jogosult ellenőrizni és vizsgálni. Az eljárás szabályaira a Békéltető Testület alatt írt szabályok az irányadóak.
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben. Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt Áruval vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
3. Tárhely szolgáltató
Tárhely szolgáltató cégnév: Kontornet Bt.
Tárhely szolgálató székhely / cím: 9081 Győrújbarát, Fő u. 45.
Tárhely szolgálató e-mail cím: info@startuzlet.hu
4. Megvásárolható termékek köre
Webáruházunkban sportszereket, ruházati termékeket és felszerelést, rendelhet.
5. A feltüntetett árak
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, a szállítás díját csak abban az esetben, ha ez a termék leírásában külön fel van tüntetve. A szállítási díjak minden esetben tartalmazzák a csomagolási költséget. Egyes fizetési módok választása díjköteles.
6. Rendelési információk
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretné legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
7. A megrendelések feldolgozása
A megrendelések feldolgozása beérkezési sorrendben történik, munkanapokon 10-18 óra között.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, vagy az adott munkanapon nem kerül sorra, az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben írásban vagy szóban visszaigazolja, hogy várhatóan mikor tudja teljesíteni a megrendelését. Az átlagos teljesítési idő szállítási és fizetési módtól, valamint az adott termék(ek) rendelkezésre állásától függően 1 és 10 nap között lehet.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget a termékleírásokban szereplő, gyártók vagy beszállítók által biztosított termékleírások tartalmáért, az abban megfogalmazott állítások törvényi megfelelőségéért.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Több részletben történő teljesítést a megrendelővel történő egyeztetést követően tudunk vállalni. Amennyiben a megrendelés elküldését követően nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.
8. Rendelés menete
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítását követően kattintson a kosár frissítése gombra.
3. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.
4. Megrendelés
5. Szállítási / Számlázási, illetve a belépési adatok megadása /Amennyiben már regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!/*
6. Fogadja el a rendelési feltételeket a jelölőnégyzet bejelölésével, miután megismerte annak tartalmát.
7. Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével. (Pl: a készülék, vagy termék színét illetően) Szükség esetén ezen az oldalon módosítani tudja a megadott adatokat, illetve visszaléphet a kosár tartalmának módosításához is. A megrendelés elküldését követen Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolatfelvétel útján tudja módosítani a megrendelés adatait.
8. A megrendelés elküldését követően a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
9. A beérkezett megrendelését telefonon minden esetben visszaigazoljuk, illetve egyeztetjük az adatokat!
* A megrendelés elküldése regisztráció nélkül is lehetséges! Amennyiben regisztrálni szeretne, a jövőben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégeznie.
Kérjük kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatok pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a visszaigazolást nem tudjuk kézbesíteni a megrendelés beérkezéséről. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a visszaigazolást ellenőrizze a SPAM - levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolatfelvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet.
Megrendelésének leadásához telefonos segítséget kérhet munkatársainktól.
9. A megrendelt termék / házhoz szállítás fizetésének módja
- előreutalás (ingyenes)
- utánvét fizetés készpénzben (kosár érték alapján térítésköteles lehet)
- utánvét fizetés bankkártyával (kosár érték alapján térítésköteles lehet)
- Online fizetés bankkártyával vagy PayPal számláról (kosár érték alapján térítésköteles lehet)
A szállítási díj a rendelési értékhatárnak és a csomagsúlynak/terjedelemnek megfelelően változik. A „Feldolgozás alatt” visszaigazoló levél a rendelés feldolgozásának megkezését igazolja, a pontos végösszeg a „Szállítás alatt” tárgyú visszaigazoló levélben – a csomagsúly ismeretében - kerül véglegesítésre.
A számlát és bizonyos termékkör esetén a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Előreutalásos fizetési mód választása esetén a megrendelés összeállítása után kiállított számla alapján tudunk belföldi banki átutalást fogadni. Devizaszámláról való átutalás banki díjait nem áll módunkban átvállalni, ezért kérjük, hogy csak forintszámláról indítson utalást. A bankszámlára történő készpénzbefizetés nem számít átutalásnak, a felmerülő banki díjak a vételárból levonásra kerülnek.
Átutalást kizárólag belföldi, forint számláról fogadunk, lehetőség szerint a megrendelő vagy a számlázási adatoknál megadott személy számlájáról.
Az átutalások feldolgozása részben automatizált, a jóváírást követő első munkanapon történik meg. Ha az átutalást nem a megrendelő vagy a számlán szereplő személy, hanem a rendeléshez nem kapcsolható harmadik személy bankszámlájáról indítja, akkor tudomásul veszi, hogy a beazonosítás akár 30 naptári napot is igénybe vehet. Az ebből eredő késedelem miatti mindennemű kártérítési igényt kizárunk.
10. Házhoz szállítás, információk
Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat kézbesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.
11. Házhoz szállítás díjszabása
Webáruházunk többféle házhozszállítási szolgáltatást és átvevőpontra vagy automatába történő kézbesítést kínál:
Szállítási módok:
- futárszolgálat (1990 Ft-tól)
- csomagpontra való kiszállítás (1690 Ft-tól)
- csomagautomatába való kiszállítás (1490 Ft-tól)
- személyes átvétel átvevőhelyünkön (0 Ft)
Fizetési módok:
- előreutalás
- utánvét készpénzben
- utánvét bankkártyával
- készpénz
- online fizetés - PayPal
Fenntartjuk a jogot, hogy futárszolgálat választása esetén a csomag speciális jellemzőinek ismeretében a megrendelő által kiválasztottól eltérő szolgáltatóval kézbesítsük a csomagot.
FUTÁRSZOLGÁLATI KÉZBESÍTÉS
A feladást követő első vagy második munkanapon történő standard kézbesítés, 8-18 óra közötti időszakban. Időzített kézbesítés vagy telefonos/SMS értesítés nem kérhető. Kétszeri sikertelen kézbesítés után a csomag a feladóhoz visszaküldésre kerül.
Utánvét esetén a rendelés végösszegét - a termék(ek) és a szállítás díját - a csomag átvételekor a futárnak KÉSZPÉNZBEN kell kifizetni, a futárnál bankkártyás fizetési lehetőség nincs. A fizetendő végösszeget a megrendelés összesítője és szállítást visszaigazoló értesítő levél tartalmazza.
Ha előreutalással kíván fizetni, kérjük megrendeléskor a Szállítási/Fizetési módot ennek megfelelően válassza ki! Előreutalás választása esetén a megrendelés feldolgozását követően elküldjük Önnek a számlát, mely tartalmazza a fizetendő bruttó végösszeget és bankszámlaszámunkat is. Az összeg beérkezése után a megrendelt termékeket átadjuk a futárnak.
A 150 cm oldalhosszúságot meghaladó termékek egyedi szállítási díját a kosárba helyezés utáni lépésben a webáruház szállítási díj kalkulátora kiszámolja.
Futárszolgálat választása esetén - kivéve ha az adott szállítási mód megnevezése kifejezetten ennek az ellenkezőjére utal - minden esetben belföldi házhozszállításról van szó. Magyarország közigazgatási határain túlra a belföldi futárszolgálat nem vehető igénybe. Amennyiben a megrendelő nem belföldi címet ad meg, a rendszer a kész csomagot a címrögzítéskor vissza fogja utasítani. Ebben az esetben a szállítási mód megváltoztatásának, vagy a már elkészült csomag törlésének adminisztrációs és logisztikai feladataiért alkalmanként 1000 Ft technikai költséget számítunk fel.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL BEMUTATÓTERMÜNKBEN
A webáruházban megrendelt termékek személyes átvételére az alábbi helyszíneken biztosítunk lehetőséget, díjmentesen:
360SPORT/ GYMSTORE HUNGARY - BUDAPEST, XIV. SZUGLÓ U. 83-85.
Ha megrendelését személyesen kívánja átvenni, kérjük azt a SZÁLLÍTÁSI/FIZETÉSI MÓD kiválasztásával jelezze a megrendelés elküldése előtt.
A megrendelt termékek személyes átvételére az erről szóló értesítésben szereplő címen és nyitvatartási időben van lehetőség az értesítéstől számított 7 napig.
Személyes átvétel esetén a rendelés összegét forintban, készpénzben kell kiegyenlíteni. Más valutában, utalvánnyal, vagy bankkártyával való fizetésre jelenleg nincs lehetőség.
FIGYELEM! A bemutatóteremben bolti értékesítést nem folytatunk, a kiszolgálás online megrendeléshez kötött!
12. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása – kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
13. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
13.1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén Ön a kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a vállalkozás költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást cégünk nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
13.2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
(Ha a vállalkozás jogszabály vagy szerződés alapján jótállásra köteles, az alábbi 3. pont beillesztése is szükséges a tájékoztatóba)
13.3. Jótállás
A fogyasztó és vállalkozás közötti – ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló – szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.
- A felhívás 24. 2.-3. bekezdésben részletezett hiányosságok pótlása érdekében az Általános Szerződési Feltételek jótállásra vonatkozó részeit az alábbiak szerint módosítottuk:
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az Eladó jótállásra köteles a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek (pl.: műszaki cikkek, szerszámok, gépek), valamint az ott meghatározott körben azok tartozékai és alkotórészei (a továbbiakban - jelen pontban - együtt fogyasztási cikként hivatkozva) eladása esetén. A jótállási nyilatkozatot papír alapon vagy elektronikus dokumentum formájában bocsátjuk a Fogyasztó rendelkezésére, legkésőbb a teljesítés időpontjában. A jótállási nyilatkozatban feltüntetésre kerül:
- a jótállásra kötelezett (Eladó) neve és címe;
- a Fogyasztó által a jótállás érvényesítése érdekében követendő eljárás leírása;
- az áru megnevezése, és vételára, amelyre a jótállás vonatkozik;
- a jótállás feltételei;
- nyilatkozat, hogy hibás teljesítés esetén a Fogyasztót a jogszabály szerinti kellékszavatossági jogok gyakorlása térítésmentesen megilleti, e jogait a jótállás nem érinti
A Vásárló jótállási joga alapján kijavítási vagy kicserélési igénnyel élhet, a jogszabályban biztosított esetekben árleszállítást kérhet, vagy végső soron elállhat a szerződéstől, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
A Vásárló a kijavítás iránti igényét választása szerint az Eladó székhelyén, bármely telephelyén, fióktelepén és az Eladó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A jótállási igény a jótállás időtartama alatt érvényesíthető, a jótállás időtartama a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint:
- a. 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
- b. 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
- c. 250 000 forint eladási ár felett három év.
E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár, azonban a fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a Vásárló a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk a Vásárló részére történő átadásakor indul, vagy ha az üzembe helyezést az Eladó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a Vásárló a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.
Eladónak törekedni kell arra, hogy a kijavítást 15 napon belül elvégezze. A kijavításra nyitva álló határidő a fogyasztási cikk átvételekor indul.
Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor az Eladó a Vásárlót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról.
Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk első alkalommal történő javítása során az Eladó részéről megállapítást nyer, hogy a fogyasztási cikk nem javítható, a vásárló eltérő rendelkezése hiányában az Eladó köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, az Eladó köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a vásárló részére visszatéríteni.
A Vásárló az ÁSZF elfogadásával hozzájárul, hogy számára a tájékoztatást elektronikus úton vagy a Vásárló általi átvétel igazolására alkalmas más módon is megvalósulhasson.
Amennyiben az Eladó nem tudja a fogyasztási cikket 30 napon belül kijavítani:
- ha a Vásárló ehhez hozzájárult, számára a kijavítás teljesíthető későbbi határidőben, vagy
- amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül ki kell cserélni, vagy
- amennyiben a Vásárló nem járul hozzá a kijavítás későbbi teljesítéséhez, vagy ezzel kapcsolatban nem nyilatkozott, de a fogyasztási cikk cseréjére sincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell számára a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül visszatéríteni.
Amennyiben a fogyasztási cikk negyedik alkalommal hibásodik meg, a Vásárló jogosult:
- az Eladó felé kijavítási igényel fordulni, vagy
- a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a vételár arányos leszállítását kérni az Eladótól, vagy
- a kijavítási igény helyett a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés b) pontja alapján a fogyasztási cikket az Eladó költségére kijavítani vagy mással kijavíttatani, vagy
- amennyiben a Vásárló ezen jogaival (kijavítás, árleszállítás és mással kijavíttatás az Eladó költségére) nem él, vagy ezekkel kapcsolatban nem nyilatkozott, számára 8. napon belül a fogyasztási cikket ki kell cserélni, ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a fogyasztási cikk számláján, vagy nyugtáján szereplő eladási árat kell nyolc napon belül visszatéríteni számára.
A 151/2003 Korm. Rendelet szerinti kötelező jótállás alá eső rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.
A jótállás a szavatossági jogok (termék és kellékszavatosság) mellett érvényesül, alapvető különbség az általános szavatossági jogok és a jótállás között, hogy a jótállás esetén a fogyasztónak kedvezőbb a bizonyítási teher.
Az Eladó önkéntes jótállási vállalása a kötelező jótállás időtartama alatt nem tartalmazhat a fogyasztóra nézve olyan feltételeket, amelyek hátrányosabbak azoknál a jogoknál, amelyeket a kötelező jótállás szabályai biztosítanak. Ezt követően azonban az önkéntes jótállás feltételei szabadon állapíthatóak meg, azonban a jótállás ebben az esetben sem érintheti a fogyasztó jogszabályból eredő -így köztük a kellékszavatosságon alapuló jogainak fennállását.
Webáruházon keresztüli értékesítés esetén is érvényesül a három munkanapon belüli csereigény intézménye. Három munkanapon belüli csereigényt a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alá tartozó új tartós fogyasztási cikkek esetében lehet érvényesíteni, amely szerint, ha a 3 munkanapon belül érvényesíti valaki a csereigény intézményét, akkor az eladónak ezt úgy kell értelmeznie, hogy az Áru az eladáskor már hibás volt és minden további nélkül az Árut ki kell cserélnie.
Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.
14. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni az alábbi címre: 1141 Budapest, Szugló u. 83-85. 360 Sport - Gymstore Hungary
Nyilatkozatát emailben is elküldheti az info@360sport.hu címre.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.
A visszaküldött termékben bekövetkezett értékcsökkenésért Ön felel, ha a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges minimális mértéket meghaladó használat miatt következett be. Ide tartozik különösen, de nem kizárólag a termék minden olyan használata, mely a személyes megtekintést, kézbevételt, kipróbálást, felpróbálást meghaladó mértékű és a termék állapotának romlásával jár. Az értékcsökkenés mértékét a visszaküldött termék vizsgálata után állapítjuk meg, melyről 7 napon belül értesítjük. Az értékcsökkenés összege a visszatérített vételárból kerül levonásra.
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:
- Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
- Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra.
- Romlandó termékek, élelmiszerek amelyek nem tartoznak a tartós élelmiszer kategóriába
- Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.
- Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.
15. Adatkezelési nyilatkozat
A gymstore.hu domain néven üzemelő webáruház adatait az üzemeltető kezeli. Az adatok megadása önkéntes alapon az érintett hozzájárulásával történik. Az adatok megadása és kezelése a megrendelés teljesítéséhez szükséges annak érdekében, hogy a megrendelések egymástól elkülönítve, azok tartalma beazonosíthatóak legyenek. Az adatkezelő a megadott adatokat 2001. évi CVIII törvény figyelembe vételével kezeli, illetve tárolja. Mindent megtesz azok biztonsága és sérthetetlensége érdekében és azok kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvényben előírtaknak alapján jár el. A megadott szállítási adatokat a megrendelt termék kiszállítását végző partnereink megismerhetik a csomag kézbesítéséhez. A megrendelésből származó adatok további felhasználása csak anonimizált módon történhet, mely adatokból a vásárló személye többé már nem azonosítható.
A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges megadandó adatok
- Név
- E-mail cím
- Telefonszám
- Irányítószám
- Település
- Utca, házszám
- Emelet, ajtó
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrációkor megadandó adatok (a megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció, nélküle is rögzíthető a megrendelés)
A webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, azonban a regisztráció elvégzésével későbbiekben visszakeresheti már leadott megrendeléseit, újra rendelheti a termékeket. A regisztráció során megadott adatokat azok törlésének kéréséig tároljuk.
- E-mail cím
- Használni kívánt jelszó
- Név
- Telefonszám
- Irányítószám
- Település
- Utca, házszám
- Emelet, ajtó
Eltérő szállítási és számlázási cím esetén ezen adatok külön megadhatóak számlázásra és szállításra vonatkozóan is.
Regisztrált fiókhoz tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre - tárolásra:
- eddigi vásárlások (azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája)
- kedvenc termékek (amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket)
- regisztrációhoz tartozó belépési adatok (jelszó titkosított formában), számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége, korábban megadott adatok
Hírlevél feliratkozáshoz megadandó adatok
- Név
- E-mail cím
Hírlevélre feliratkozhat a megrendelés elküldése alkalmával, vagy a webáruház oldalain. A feliratkozás kizárólag valós e-mail címmel lehetséges. A feliratkozás elküldése után a megadott e-mail címre a rendszer egy megerősítő hivatkozást (webcímet) küld, amelyre történő kattintással igazolható, illetve erősíthető meg a feliratkozás. A megerősítő webcímre kattintással hozzájárulását adja a hírlevelek küldéséhez. A megadott adatokat nem adjuk ki harmadik fél számára. A hírlevélről történő leiratkozási lehetőség minden általunk küldött levél alján biztosított a leiratkozás gombra történő kattintással vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő kéréssel. A levélben történő leiratkozás gombra kattintást követően azonnal törlésre kerül a megadott e-mail cím és a hozzá tartozó adatok mindegyike a levelezési listáról. Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken történő adat törlési igény esetén 5 munkanapon belül. A hírlevelek tartalma tájékoztató jellegű, aktuális akciókra, információkra hívja fel a figyelmet. Harmadik fél ajánlatait nem kézbesítjük a megadott e-mail címre.
Statisztikai adatok
A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adjuk át a hatóságok részére. Az általunk használt statisztikai eszköz a Google Analytics. A Google Analytics adatkezelési irányelvei megismerhetőek a http://www.google.com/analytics weboldalon.
Cookie-k (sütik)
A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (Beállítások menüpont). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a webáruházat kiszolgáló szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A cookie-ban tárolt adatok: kosár tartalma, munkamenet azonosító, elmúlt-e már 18 éves kérdésre történő válasz. A cookie-ban tárolt munkamenet azonosító az oldal bezárásáig, a további adatok a felhasználó által a saját böngészőjében történő törlésig került tárolásra.
Megrendelés adatai
A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra (5 év). Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@gymstore.hu e-mail címen vagy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. Az adatok törlése az igény beérkezését követően 10 munkanapon belül megtörténik. Az adatbeviteli hibák javítása a megrendelés elküldését megelőzően lehetséges. A megrendelés elküldését követően ügyfélszolgálati elérhetőségeinken kérhető az adatbeviteli hibák javítása.
További adatfelhasználás
A webáruház látogatóinak tájékoztatására oldalunkon vásárlási hitelesítés történik, mely a bal alsó sarokban felugró kis ablakban jelzi az utolsó 20 vásárlás időpontját, valamint az időponthoz tartozó anonimizált vásárlói adatokat. A megjelenítés időtartama 8 másodperc, gyakorisága 3 perc. Az adatok vásárlóktól való függetlenítését a Startüzlet (Kontornet Bt.) által üzemeltetett szoftver emberi beavatkozás nélkül végzi, az így létrejött anonimizált adatok biztosítják, hogy a vásárló személye utólag nem azonosítható. (pl. Péter Budapest településről vásárolt 2 órával ezelőtt). Amennyiben valamilyen okból nem kívánja, hogy az Ön keresztneve és a település neve rövid időre megjelenjen a webáruház felugró ablakában, akkor kérjük a következő módon járjon el: a Név rovatba kérjük írja be: Új Megrendelő, a Település rovatba pedig: Magyarország. A rendelés teljesítéséhez szükséges név és település adatokat pedig a Megjegyzés rovatban kérjük megadni.
16. Az adatkezeléssel kapcsolatos jogorvoslattal élhet
Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Posta cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Cím: 1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Telefon: +36 (1) 391-1400
Fax: +36 (1) 391-1410
URL: http://naih.hu
17. Egyéb rendelkezések, információk
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződési feltételeket és adatkezelési nyilatkozatot.
Jelen dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez kattintson ide.
18. Elállási/felmondási nyilatkozatminta
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: 360 SPORT - 1141 Budapest, Szugló u. 83-85.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:
Kelt
Egyéb tudnivalók
A webáruházban történő megrendelés elküldésével a megrendelő kijelenti, hogy elfogadja a jelen feltételeket és tisztában van a rendelés menetével, valamint tudomásul veszi, hogy a megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után.
Érvényes: 2022.10.01-től visszavonásig. Utolsó frissítés: 2024.10.01.